Tuesday 11 October 2011

Go Geous


 


Go Geous diformulasikan dengan bahan-bahan istimewa termasuk PhytoCellTec Malus Domestica, sel stem tumbuhan aktif pertama yang terbukti berkesan untuk melindungi sel.



PhytoCellTecTm Malus Domestica adalah sel stem dari buah epal yang diperbuat dari teknologi pembiakan sel yang dipaten. Teknologi pembiakan sel tumbuhan ini direka untuk pertumbuhan sel kalus dari sepsis buah epal dari Switzerland yang hampir pupus.Sel stem epal ini kaya dengan faktor epigenetik dan metabolit yang menjamin umur panjang sel. PhytoCellTecTm Malus Domestica adalah revolusi anti penuaan untuk rejuvinasi sebenar, melindungi jangka hayat sel stem kulit, melambatkan penuaan sel-sel penting dan memerangi kronologi penuaan.

PhytoCellTecTm Malus Domestica telah memenangi hadiah tahun 2008 inovasi untuk bahan aktif terbaik di Eropah.

Go Geous mempunyai piawaian antarbangsa dan produk pertama di Asia yang menggunakan apple stem cell yang mengandungi 92% kologen.

Go Geous diadun dengan formulasi tujuh bahan semulajadi dan supplement terbaik seperti Acai Berry, Ekstrak Pine Bark, Ekstrak Grape Seed, L-Arginine, Ekstrak Kolagen dan diperkaya dengan campuran buah beri yang terdiri dari Strawberry, Bilberry, Raspberry, Elderberry, Blackcurrant dan Red Beet.

Go Geous adalah gabungan formulasi yang sempurna di dalam satu sachet yang membekalkan nutrisi dan membaik pulih sel-sel tubuh anda di samping member segala keperluan kepada tubuh anda.




Pine Bark Extract mengandungi antioksidan kuat yang membantu melindungi sel daripada kerosakan radikal bebas dan meningkatkan keberkesanan vitamin C. Ekstrak kulit pine telah terbukti membantu menurunkan kolesterol, dan untuk mengurangkan risiko dan tahap keparahan aterosklerosis, atau kerosakan pada arteri. Hal ini telah ditunjukkan untuk membantu menguatkan dan memperbaiki rangkaian tisu yang terbuat dari kolagen, protein yang membina pembuluh darah, kulit, dan jaringan tisu. OPC di ekstrak kulit pine juga telah terbukti membantu mengurangkan pembengkakan dan inflamasi dalam tubuh.



Acai Berry Extract -Acai berry berasal dari pohon palma Acai. Pokok Acai tumbuh merata antara 6 hingga 24 meter tinggi dengan cabang yang mengandungi 700-900 buah. Acai ini berkembang di Hutan Amazon terletak di Brazil yang telah lama disebut sebagai "paru-paru dunia," dan sekarang manfaat Acai berry membawa kualiti hidup yang baru bagi mereka yang menggunakannya. Menggunakan Acai Berry Acai berry adalah "superfruit" kerana ia mengandungi 10 kali antioksidan dalam anggur dan dua kali antioksidan dalam buah delima dan blueberry. Antioksidan ini melambatkan proses penuaan dari dalam ke luar. Mereka adalah sumber yang sangat baik dari omega-3, omega-6 dan omega-9 asid lemak diperlukan untuk jantung dan kesihatan mental. Antioksidan juga memerangi dan mencegah berbagai penyakit seperti kanser, dan asam lemak omega membantu penyerapan vitamin lain. Manfaat Acai berry juga telah diperluas untuk perbaikan penglihatan malam hari kerana kandungan vitamin A tinggi. Orang yang telah menggunakan Acai sebagai makanan sehari-hari mereka lebih banyak tenaga dan sistem kekebalan tubuh lebih kuat. Ianya juga dapat menurunkan tekanan darah, menurunkan kolesterol dan peningkatan fungsi kognitif.


6 mix Berries- Mereka sarat dengan serat, yang membantu anda merasa kenyang (dan makan lebih sedikit).kekuatan antioksidan, melindungi tubuh anda daripada radikal keradangan dan bebas, molekul yang boleh merosakkan sel dan organ.



Kolagen dari ikan Rousselot terdiri daripada 92% protein asli daripada asid amino penting terutamanya kaya dengan alanina, arginina, glisina, asid glutamic dan prolin. Kolagen ialah sejenis protein berbentuk gentian, ia menyambung dan menyokong tisu-tisu badan sperti kulit, tulang,tendon, otot dan tulang rawan


Grape Seed Extract adalah salah satu antioksidan yang paling kuat dalam menghapus radikal bebas. 20 kali lebih kuat dari Vitamin C dan 50 kali lebih kuat dari Vitamin E. Membantu meningkatkan kesihatan kardiovaskular (jantung), otak. kulit dan kesihatan mata. Juga sebagai anti-bakteria, anti-virus dan anti inflamasi. Juga anti oksidan yang boleh menembusi penghalang darah otak untuk membantu melindungi jaringan otak dan saraf,untuk mencegah pembentukan plak dalam arteriboleh membantu merangsang pertumbuhan rambut yang sihat dengan mengalahkan DHT yang memberhenti kitaran pertumbuhan folikel rambut.









Apakah Stem Cell?

Kebanyakan orang tahu tentang sel induk emrionik dan pada masa kini ramai menyimpan tali pusat bayi mereka selepas dilahirkan. Pada orang dewasa sel induk juga se ntiasa berperanan menggantikan sel-sel yang telah mati  dan memperbaharui sel-sel yang telah rosak. Sel induk ini walau bagaimanapun, mempunyai bilangan yang terhad. Ia menjadi lemah apabila usia kita meningkat, keupayaan untuk mereplika sel akan menurun dan boleh terhenti. Sel induk adalah sel yang amat penting dalam badan kita dan ianya perlu dilindung serta disokong untuk mengekalkan keadaannya. Di sinilah sel induk tumbuhan memainkan peranannya.








Faedah-faedah :

  • Tingkatkan pembaharuan cell dan peremajaan
  • Meningkat stamina dan tahap tenaga
  • Meningkatkan kewaspadaan dan prestasi otak anda
  • Membaiki peredaran darah
  • Meningkat keanjalan dalam arteriurat-urat dan kapilaris 
  • Meningkatkan sistem imun
  • Meningkat kadar metabolisme 
  • Mengurangkan lemak berlebihan
  • Membantu dalam penyingkiran toksin-toksin
  • Tingkatkan pembentukan protein
  • Bertarung choronolgical penuaan (Anti penuaan)
  • Maksimum bertegas dan melembapkan kulit
  • Sangat meningkatkan tekstur kulit dan ketahanan
  • Bantuan akan meringankan kulit
  • Satu peningkatan dapat dilihat dalam sinar dan cahaya bagi kulit
  • Mengurangkan risiko kanser dan membantu pesakit dengan penyakit jantungbuasirkencing manis , dan lain-lain
  • Pesakit faedah-faedah dengan Osteoarthritis dan Osteoporosis




***********************************************************************************************************************************

                                                 Harga Jualan :

Ahli/Bukan Ahli:  RM375/- sekotak*


*Setiap kotak mengandungi 30 sachet.

Kami juga menjual loose sachet:

5 sachet = RM75
10 sachet = RM140

***************************
Kaedah Penggunaan:

Campurkan satu sachet ke dalam 200ml air.

Boleh diminum sekali sehari sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur.

No comments:

Post a Comment